
Ogólnie znana marka alkoholi „Grzaniec Galicyjski” zwróciła się do POSperity o stworzenie kampanii trade-marketingowej, której celem miała być większa sprzedaż, ciekawy przekaz marketingowy oraz wzmocnienie lojalności wobec marki wśród konsumentów.
Klient założył i powiadomił nas, że będzie to inwestycja, która ma zwrócić się w bardzo krótkim okresie czasu – 28 dniowej kampanii.
1. Dokonaliśmy wnikliwej analizy strategii brandu oraz dokładnie zbadaliśmy potrzeby kampanii, aby jak najlepiej dostosować nasze działania.
2. Stworzyliśmy unikalną konstrukcję, która, po pierwsze, jest w pełni zgodna ze strategią marki, po drugie, przyciąga uwagę konsumentów swoim unikalnym kształtem, a po trzecie, jako nośnik jest niezwykle wytrzymała i pozwala na bezpieczne ustawienie dużej liczby butelek.
3. W ramach agresywnej kampanii marketingowej, wyprowadziliśmy brand z półki sklepowej na wyspę paletową, z założeniem osiągnięcia co najmniej 50% wzrostu sprzedaży.
1. Wyniki kampanii przekroczyły wszelkie oczekiwania klienta pod kątem wzrostu sprzedaży
2. Okazało się, że kampania była skuteczniejsza niż akcje angażujące displaye permanentne
3. Wygraliśmy dzięki elastycznemu podejściu do klienta, który pod koniec kampanii przyznał, że ryzyko inwestycyjne w tego typu akcję marketingową opłaciło się.
4. Udowodniliśmy w tej kampanii, że materiały tekturowe mogę mieć swoją duszę i energię jeśli są dobrze przemyślane i zaprojektowane.